Subject: RIT välisveebi uus hange
From: "Maria Juurmaa - RIT" <[email-masked]>
To: "info - RIT" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 15:49:30 +0300

Tere!

Saadame uue kutse Riigi IT Keskuse välisveebi hankes osalemiseks. Muudetud
tehnilise kirjelduse ja lepingu projekti leiate kirja manusest.

Pakkumisi ootame hiljemalt 8. augustiks 2025 kell 23.55 e-postiaadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Tänu ja tervitustega

Maria Juurmaa
kommunikatsioonijuht
Riigi IT Keskus
+372 5562 3506

From: Maria Juurmaa - RIT
Sent: Wednesday, July 16, 2025 2:55 PM
To: info - RIT <[email-masked]>
Subject: RITi välisveebi hanke tühistamine

Tere!

Täname teid huvi eest Riigi IT Keskuse välisveebi hanke vastu ja osalemise
(või kaalumise) eest!

Tõdesime, et esialgne tehniline kirjeldus osutus mitmetimõistetavaks.
Seetõttu peame vajalikuks dokumenti muuta ja täpsustada. Saadame uue
hankekutse koos selgema tehnilise kirjeldusega esimesel võimalusel,
loodetavasti nädala jooksul.

Vabandame, kui see toob teile kaasa vajaduse tehtud töö üle vaadata, kuid
loodame väga, et osalete hankes taaskord!

Parimate soovidega

Maria Juurmaa
kommunikatsioonijuht
personaliosakond
Riigi IT Keskus
+372 5562 3506
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.